søndag 9. mai 2010

Flott dag på Skiphelle.

                           I dag har vi vært på Skiphelle, fisket krabber og kost oss i det fine været...
Vi fikk ikke noen krabber, tror det var litt for kaldt i vannet ennå.
Christian koser seg med pappa, han begynner å bli stor, det hjelper ikke å ha smokken i munn lenger, han bare spytter den ut når han finner noe han har lyst til å smake på...
  
Som her... et deilig blåskjell...mmmmm (det var heldigvis tomt) 
  
Hater bilder av meg selv, men får slenge med et av Christian og mamma.
  
Carmen koser seg med lefse..
  
Et kjempe flott bilde av sola bak et tynt skylag...

Blir ikke til at jeg får blogget så mye nå, synes jobb og tre barn tar all min tid, jeg titter innom når jeg har litt tid til overs....
Klemmer fra meg. 

2 kommentarer:

  1. Hei
    En fin side fine bilder,men hva med cesilie hun er sjeldend nevnt,ikke glem henne da.
    hilsen Farfar

    SvarSlett
  2. Nydelige unger og familie!! Kos å sjå dåkk!!
    Hels alle sammen!!
    Anne Kjersti

    SvarSlett