tirsdag 20. september 2011

Lenge siden sist... igjen....

Vi har vært en tur i bunnefjorden på båten til Farfar og Besta.....
De har større båt da, men veldig stas for Christian å ta en tur med jolla... 

Stor stas for liten gutt....
Å vi må jo ikke glemme Alfreden... 

 
Så gikk turen til Skarnes for badeland/bondegård/lekeland: 








Så var det testing av macro på kamera....dette er fra mamma og pappas flotte hage:






Veldig gøy å prøve ut....

Jentene poserer...:)



Carmen har lært seg å sykle i sommer:
Christian tester sin "nye" (brukte) sykkel
Den er fra jeg var liten....om ikke den er eldre...

Ellers har jeg fylt 30 år!!!
Hadde en kjempe fin fest i hagen til mamma og pappa....men bilder derifra tror jeg blir hos meg!!!

Klemmer fra meg... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar