søndag 24. januar 2010

Helg




Da var denne helgen over også, tiden går fort synes jeg. 

Om ikke lenge skal jeg begynne å jobbe igjen, gleder meg, men kjenner at jeg gjerne skulle vært hjemme mye lenger med Christian. Han begynnte å åle seg fremover på fredag, og synes det er kjempe stas å komme seg rundt, særlig bort til stålampa for å gnage på ledningen...Hva er det med barn og alt det som ikke er leker???

Cecilie og Carmen har vært mye ute i all snøen og kost seg, det er veldig stas med ski om dagen...

Cecilie trenger nok nye ski, men har ikke lyst til å kjøpe før neste år siden hun vokser så mye, i får se hva det blir til...

Ellers har det vært deilig å bare slappe av og nyte fri dager( selv om jeg har det hele uka, men litt godt når mannen også er hjemme og man ikke trenger stå opp så tidlig...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar