lørdag 20. februar 2010

Operasjon "redda bamse":)

Carmen har vært hjemme denne uken, har hostet så mye...
Bamsen hennes blir kost så mye med at den var bare fille biter, så vi fant ut at vi skulle sy den om så den ikke skulle gå helt fra hverandre..
Her ligger bamse sammen med Carmen...helt ny og fin....
Han har blitt sydd mange ganger... to ganger har han fått hel drakt utenpå, den blir bare kost og kost...
Dette så veldig makabert ut... men slik så den ut når jeg hadde tatt av "trekket":)
Her er restene av ansiktet hans... så søt...:)
Slik ser han ut nå...
Jeg skal innrømme at jeg er utrolig dårlig til å sy, men Carmen ble fornøyd, og den blir fortsatt kost og kost....:)




Cecilie har vært på karneval... dette kostymet var jo bare lagd for henne...
Er hun ikke søt??

Ha en god Lørdag... klem fra meg.

1 kommentar:

  1. Fantastiske flotte bilder av familien!!
    Bamsen ser ut som han lille pratsomme fyren i istid! Synes du er flink jeg!!

    SvarSlett