lørdag 27. mars 2010

lenge siden sist....

Lenge siden jeg har blogget nå...(dårlig samvittighet). Jeg skulle liksom være flink da, men er ikke så lett å få det til med 3 barn i hus...

Fikk utrolig flotte blomster av mannen min forrige uke... da ble jeg gla:) 

Tanten til mannen min hadde strikket kjempe flotte klær til ungene, er så koselig å få hjemme lagde ting.
  
Tusen takk!

Ellers har vi vært igjennom en runde til med sykdom, feber og hoste, ble litt bekymret for Christian en stund siden pusten ble litt dårlig, men med riktige medisiner ble alt bra igjen.

Til Mandag begynner jeg på jobb igjen... huff jeg gruer meg litt, ikke for jobben men mest for å være borte fra Christian, men han skal jo være med pappan sin så det går nok bra. Heldigvis skal jeg bare jobbe to og en halv dag, så det blir en grei start... så blir det påske ferie...
  Her er et bilde av vår utrolig slappe pus..
                   
  
Her er god gutten... han er blitt så flink til å komme seg rundt..
Skal være flinkere til å blogge...
Klemmer fra meg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar