tirsdag 1. november 2011

Litt bilder fra Bergen!


Vi har kost oss på tur, og vi er sååå fotogene.....Her er vi på Fløien!


Se på denne søte her da.....

Så kommer noen bilder som jeg nesten ikke klarer å se på, har så sinnsykt slange fobi.....Men jeg synes jeg var utrolig flink som klarte å gå runden å se på disse ekle dyrene.....Skal si det var mange som lo av meg der inne!(Små hyl....Risting....Skjelving....latter...osv...osv...)



Ps: det er ikke jeg som er fotografen....sto ikke sååå lenge å så på at jeg fikk tatt noen bilder! Det måtte mannen gjøre:)

Fant jo også noen skapninger fra Nemo, til Christians store glede.(Han synes det er kjempe morro å se på disse fiskene)
Her er jo Dorri!!!!!
Barna har vært sammen med oldemor, mormor og morfar mens vi har vært på tur!
Veldig deilig med en kjæreste helg!
Tusen takk til lillebror og kjæresten for at vi fikk bo hos dem!


Må jo ha med noen bilder av mine søte små også:
Klem fra meg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar