mandag 21. februar 2011

Sommerferien 2011...

Går til tyrkia i år også, ikke så sent som i fjor da... i år reiser vi i midten av juni....åååå som vi gleder oss...    
Det skal bli så deilig, tror at det skal bli litt enklere med Christian siden han da nærmer seg 2 år..
Vi prøver et nytt hotell denne gangen, vi har ikke møtt lollo og bernie før så dette tror jeg blir stas..
Vi har valgt et hotell som ligger litt nærmere stranden, da blir det enklere å dra dit med de store jentene..
Hotellet har også et fint spa... og denne gangen skal nok mor få seg litt luksus også...
Dette gleder jeg meg til....
(det er ikke bare jeg som gleder.... du kan tro barna lengter etter tyrkia og...."er det lenge til vi skal dra mamma?)
I skrivende stund er det 114 dager til....leeenge men det er utrolig godt å ha noe å glede seg til :)
Dette blir en fin plass for Christian...

Ha en fin dag/kveld...
klem fra meg. 

Bildene er fra ving`s hjemmeside...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar