søndag 6. mars 2011

Bilderas...


Hei hei.... her sitter mamma og Chrtistian en tidlig morgen, jeg får god hjelp til å oppdatere bloggen:)
(åja det er en forferdelig farge på en morgenkåpe, og nei jeg har ikke gredd meg...det er tross alt søndag)

Jeg har fikset litt på sjenken min.... den var begynt å bli så slitt og sånn møkkete man ikke klarer å vaske av, slik så den ut: (her har jeg pusset den)
Og slik ble den: 
Nye knotter gjør mye... den skal få et lag til med oljemaling...( men det er ikke lett med mister klåfingra Christian i hus:))

 Her kommer et par bilder av Christian i noen flotte sokker:


Så morsom....

Fredag var det karneval i barnehagen, men Christian våknet opp med over 39 grader i feber så han måtte være hjemme:
Liten fis veldig sliten... 

Så sov han i 3timer og 3 kvarter... da så han slik ut: 

Skikkelig sovesveis og groggy....
men etter et par timer ble formen betraktelig bedre....

øøøøø...skal jeg skru på lyset mamma?
jeg tror jeg skal gjøre det....
mammas lille luring..... 

så hadde vi vårt egne lille karneval:


Mega søt krokodille....

Enda en helg er nesten over, men solen skinner å snøen forsvinner og det går mot en fantastisk tid...
klemmmer fra oss.. 


2 kommentarer:

  1. he he så bra bilder, han er så søt. bra han ble i bedre form, så dere fikk hatt karneval sammen:) super kul kostyme.

    klem

    SvarSlett