søndag 27. mars 2011

Bittelite møbel....

 Dette flotte lille møbelet kjøpte jeg på Frøken flora her i Vestby....
Den er bare så nyydelig og søt.
Vi hadde en liten innflyttningsfest her for et par  helger siden, da fikk vi den flotte hjemmelagde konvelutten som du ser til venstre på hyllen, den inneholdt er gavekort på 400 kr...(tusen takk Rita og Roy) Så da kjøpte jeg denne og er så fornøyd...den inneholder kvitteringer, betalte og ubetalte regninger...:)

Så tenkte jeg å vise er par bilder fra stua vår...(når den er ryddig..:)


Så sånn ser det ut hos oss:)

Så har jeg fått en utfordring:

1. Link til den som gav deg awarden
2. Besvare 10 spørsmål
3. Gi den videre til ti andre bloggere 
SÅ DA GÅR JEG IGANG..... 


Så var det å besvare spørsmålene:
1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg vet egentlig ikke, litt for meg selv også tenkte jeg det var gøy for familie og venner å se.

2. Hvilke blogger følger du?
Jeg liker best Mammablogger men leser også endel iteriørblogger.

3. Favoritt make up merke?
isadora

4. Favoritt klesmerke?
Jeg er ikke så opptatt av hva slags merke det er, men kjøper det jeg synes er fint, og som er behagelig å ha på seg.

5. Ditt MÅ HA makeup produkt?
Mascara.

6. Favorittfarge?
Blå eller grønn

7. Parfyme?
DKNY delicios

8. Favorittfilm?
When a man loves a woman!

9. Hvilke land vil du besøke og hvorfor?
Jeg er helt forelsket i Tyrkia....

10. Hva ligger på nattbordet ditt?
har ikke noe nattbord ennå... men på gulvet ligger den siste boka jeg leste..:)

Så skal jeg gi awarden videre til 10 blogger♥:

Det var de jeg hadde....

Så et par bilder av snuskepusen min:

Mammas elskling...

klem fra meg! 


 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar